666

sometimes the wait is better than the get.
當一年一度﹐一天的主角。
我不愛演﹐只要一天就好了。
所以這一天一到﹐就覺得一切都太快。
也許﹐不把這一天當作是甚麼一回事﹐感觸就不會這麼大。
所以我一向不喜歡大事慶祝﹐低調一點﹐只要幾個知心的聚一下就夠了。
可是一個人的時間就仿彿都不屬於自己﹐
一個人的特別日子也就成為了別人尋醉好瘋狂的理由。
不要誤會﹐我很感激大家對我的厚愛﹐
朋友生日﹐當然也會想讓對方高高興興的。
今晚的電話跟短訊都很多﹐
老實說﹐已經感動到眼淚都快飆出來了。
也許真的老了﹐會更懂得珍惜。
我不是希望這一天永遠不會過﹐
我是希望時間永遠停留在期待的一刻。
"tomorrow may be the best day of your life."
then what happens the days after tomorrow?
its 06.06.06.
knowing that i shall not live til the next,
i wish i could freeze time at June 5th 23:59, and keep it that way.

thank you for all of your love, from all of you.
i don't know what will i ever do without you beautiful people.

i love you all. truly madly deeply.

Comments

Anonymous said…
生日快樂R小姐。是遲了點,不過總算送上祝福,期待著再見面的一刻。
Anonymous said…
生日快樂喲 ^^

Popular Posts