Comfort figures

SH﹑勇﹑焜﹑伍老師﹑文﹕

這些年來的一切都好沉重﹐我快不行了。 現在的我只感到疲憊不堪﹐軟弱﹐徬惶﹐每一秒都被不安感困逼﹐好不知所措。 好想逃離這一切﹐找個沒有人認識的地方重新開始。 您們會懂嗎﹖ 這種連家也不想回的心態。 香港也許永遠都有人撐我﹐但我有種感覺我經已融入不了。

I miss you so much.

I miss you all.

With love,
R

Comments

Anonymous said…
好老套的一句:仲有我嘛!!!
我已經想好了,如果我嫁唔出又無人吼,我就孖你住架啦!到時你同條仔唔好嫌我左訂,你要日日煮親子丼我食,我幫你玩PS2。我知道我係好幸福好幸福先會有一個對我咁好的朋友,而我又對你咁好(:p)。人地話朋友同親人的分別係朋友可以揀,親人唔得。不過唔知點解我一d都無諗過要揀,我係真係有諗我有無諗過"揀你"的。諗完發覺真係無喎!從來人地叫排好友次序由中一開始你就係第一位,即使中四、五我地無咁相熟的日子,要數最信任的人一定係你。我覺得身邊其他好友都總有他們的事要忙;但係我心裏面有個信念,就係只要我找你,你一定會乜都唔理黎撐我的(雖然慣將心事藏於心底,所以絕少求助)。所以如果你心裏面其實一直唔係咁諗,記得千祈千祈唔好話我知原來我做左12年傻仔。然而,如果你都有過這麼一個傻信念,咁你放心做一世傻仔啦!!!

SH

Popular Posts